måndag 21 september 2009

Svar - Rihanna!

Återigen är det Rihanna som visar upp mer hud för oss!

1 kommentar:

  1. Hej på er,
    Jag heter Marcus och är en 23 årig bisexuell singel kille från Göteborg. Jag tänkte börja blogga om mig själv och mitt sexliv, jag vet - jag vet, det är många som skriver sexbloggar och jag blir en i mängden. Men jag kommer skriva om att vara bisexuell, att tända på både killar och tjejer. Själv blir jag bara kär i tjejer, har aldrig varit kär i en kille men jag är fysiskt attraherad av killar och har haft sexuella relationer med killar.

    Ibland har det varit svårt för mig att ha kärleksrelationer, när jag varit tillsammans med en tjej till exempel så efter ett tag nästan längtar jag efter att ha sex med en kille. Detta är en svår situation när man är bisexuell att man dras åt det sexuella med jämna mellan rum. Det kanske är för att jag är ung och bisexuell att det fysiska bli ett större begär.

    Jag har haft ganska många sexpartners, tror det räknas som många i alla fall. Både killar och tjejer och jag har testat på många olika sexuella aktiviteter från att ha sex på porrklubbar till att ha gruppsex i skogen. Det kommer vara en porrig sexuell blogg med heta texter, iakttagelser och ibland kanske jag lägger upp någon hett filmklipp som tänder mig.

    Vi får se hur detta blir men jag hoppas många kanske läser min blogg och tveka inte att kommentera mina inlägg.

    Ha de fint,
    Marcus

    SvaraRadera